Een kijkje achter de schermen

Elke kwartaal geeft ThyssenKrupp Encasa haar klanten de gelegenheid een kijkje achter de schermen te nemen. Tijdens onze laatste open dag op 15 november waren er meer dan 100 geïnteresseerden aanwezig aan de Van Utrechtweg in Krimpen aan den IJssel. Naast een rondleiding door de fabriek, kreeg men de mogelijkheid om een traplift of huislift te proberen en vragen te stellen aan de diverse adviseurs. "Veel van onze klanten staan er niet bij stil hoeveel werk en innovatieve technologie er komt kijken bij het maken van een traplift die als een handschoen past op de trap” vertelt algemeen directeur Bert Grootjen. “Duitse kwaliteit en betrouwbaarheid in combinatie met ons Nederlandse oog voor design en kennis van de lokale markt, zijn voor onze klanten nog steeds doorslaggevend. Het resultaat van die combinatie krijgen de bezoekers in onze fabriek met eigen ogen te zien.” "Ik wist niet dat de fabriek zo netjes is, dat had ik niet verwacht", was een veelgehoorde uitspraak van de enthousiaste bezoekers.

Op de dag waren er diverse adviseurs, productiemedewerkers en ontwerpers aanwezig om alle vragen van de bezoekers te beantwoorden.

Wilt u onze fabriek ook eens bezoeken? Kom dan gerust langs op onze eerstvolgende open dag. De datum wordt begin volgend jaar bekend gemaakt via onder andere deze website.

Behalve tijdens de open dagen is het ook mogelijk om op afspraak langs te komen om een traplift te proberen en om de mogelijkheden ervan met een adviseur te bespreken. U kunt daarvoor bellen met ons gratis nummer 0800-5003 of mailen naar info@tkencasa.nl.

photo:Rob de Haan
Rob de Haan