“Ieder voordeel heeft zijn nadeel, ieder nadeel heeft zijn voordeel”

thyssenkrupp biedt 750 euro korting op traplift zolang Duitsland in EK zit

“We moeten dus geheel tegen onze volksaard in gaan juichen voor Duitsland, maar dat kan wel 1000 euro aan korting opleveren.”
Jeroen Mäkel Marketing Manager thyssenkrupp Encasa NV

In de vele landen waar thyssenkrupp Encasa vestigingen heeft, wordt al uitgekeken naar het eerste fluitsignaal van het EK, dat vanavond om 21.00 u klinkt. Natuurlijk ook in Duitsland, waar het hoofdkantoor van thyssenkrupp staat. Maar in Nederland is de sfeer iets minder uitgelaten tijdens dit Europees kampioenschap. “En dat vindt iedereen erg jammer. Nederland hoort er gewoon bij te zijn bij de grote toernooien,” aldus Bert Grootjen, directeur van thyssenkrupp Encasa Nederland, die zijn collega’s op het Duitse hoofdkantoor citeert.

Om het toernooi toch nog leuk te maken voor de Nederlanders, heeft thyssenkrupp Encasa een actie bedacht die nieuwe Nederlandse klanten een heel aardig voordeel kan opleveren. Maar de actie heeft wel een randje: het voordeel geldt zolang Duitsland in het toernooi zit.

“Onder het motto ‘ieder nadeel heeft zijn voordeel’ bieden we kopers van een traplift maar liefst 750 euro korting op hun aankoop, op voorwaarde dat ze die doen als Duitsland nog in het toernooi zit”, aldus Jeroen Mäkel Marketing Manager thyssenkrupp Encasa NV.

En de echte voetbalkenner kan nog meer voordeel verwachten: iedereen die de uitslag van een van de wedstrijden van Duitsland goed voorspelt via de Facebook-pagina van thyssenkrupp Encasa, krijgt bovendien gratis lederen bekleding ter waarde van 250 euro. “We moeten dus geheel tegen onze volksaard in gaan juichen voor Duitsland”, zegt Mäkel. “Maar dat kan wel 1000 euro aan korting opleveren.”

Meer informatie over deze actie is te vinden op de website van thyssenkrupp Encasa, die voor de gelegenheid een Duitse make-over heeft gekregen: http://www.treppenlifte.nl/

ThyssenKrupp Encasa BV is een 100% dochteronderneming van het Duitse ThyssenKrupp Elevator AG en is onderdeel van de Business Unit Accessibility. ThyssenKrupp Encasa is al sinds 1952 een belangrijke speler op de Nederlandse markt op het gebied van trapliften, platformliften en huisliften. Een klantgerichte benadering en uitstekende dienstverlening staan centraal binnen de organisatie. ThyssenKrupp Encasa BV is gevestigd in Krimpen aan den IJssel en telt 85 werknemers.

Over ThyssenKrupp AG
ThyssenKrupp AG is een geïntegreerd materiaal- en technologiebedrijf dat innovatieve product- en systeemoplossingen biedt. Het bedrijf telt momenteel meer dan 177.000 werknemers en is actief in ongeveer 80 landen over de hele wereld. Acht bedrijfsonderdelen bundelen met hun activiteiten en expertise de strategische deskundigheid van het bedrijf op het gebied van materialen en technologie.