ThyssenKrupp Elevator verwelkomt 50.000ste werknemer

ThyssenKrupp Elevator heeft haar 50.000ste werknemer aangenomen. ThyssenKrupp heeft wereldwijd negenhonderd verkoop- en servicecenters, twintig productielocaties, meer dan 1,2 miljoen liften in bedrijf en sinds kort dus maar liefst 50.000 mensen in dienst.

Uitbreiding in China
Door de toenemende verstedelijking in China in de afgelopen jaren, richt ThyssenKrupp Elevator zich op het uitbreiden van de dienstverlening aldaar. De 50.000ste werknemer is dan ook een Chinese 21-jarige onderhoudstechnicus.

De liftleverancier investeert wereldwijd in het opleiden en trainen van jonge werknemers, zowel door het verstrekken van opleidingsbeurzen als door middel van interne trainingsprogramma’s en via de ThyssenKrupp Seed School in Madrid, waar jonge mensen in talrijke vakrichtingen verder worden opgeleid.

Over ThyssenKruppDe Elevator Technology business area brengt de wereldwijde activiteiten van de ThyssenKrupp Group op het gebied van personenvervoerssystemen samen. Met een omzet van 6,2 miljard euro in het boekjaar 2012/2013 en klanten in 150 landen, is ThyssenKrupp Elevator een van de meest toonaangevende liftleveranciers ter wereld. Met 50.000 werknemers biedt het bedrijf innovatieve en energie-efficiënte producten die ontworpen zijn om aan de individuele eisen van klanten te voldoen. Het portfolio omvat personen- en goederenliften, roltrappen en rolpaden, passagiersbruggen, trap- en platformliften alsmede dienstverlening op maat voor alle producten. Het uitgebreide verkoop- en servicenetwerk met 900 locaties over de hele wereld garandeert klanten nabijheid van producten en diensten.