Krimpen aan den IJssel,
09
november
2012
|
17:33
Europe/Amsterdam

ThyssenKrupp Encasa's HE 7 Home Elevator website wint Multimedia Award 2013

Droomlift.nl ontvangt zilveren award voor state-of-the-art multimedia marketing

Samenvatting

De website van de HE 7 huislift van ThyssenKrupp Encasa, www.droomlift.nl, won onlangs de zilveren Multimedia Award 2013 in de categorie website/portal. De Multimedia Award wordt internationaal beschouwd als een indicator voor trends in digitale marketing en merkcommunicatie en wordt sinds 1996 jaarlijks uitgereikt door de Duitse uitgeverij Walhalla Metropolitan. Ieder jaar stellen bedrijven, bureaus, ontwerpers, creative directors, online specialisten en studenten uit heel Europa zich kandidaat voor de award.

De website van de HE 7 huislift van ThyssenKrupp Encasa, www.droomlift.nl, won onlangs de zilveren Multimedia Award 2013 in de categorie website/portal. De Multimedia Award wordt internationaal beschouwd als een indicator voor trends in digitale marketing en merkcommunicatie en wordt sinds 1996 jaarlijks uitgereikt door de Duitse uitgeverij Walhalla Metropolitan. Ieder jaar stellen bedrijven, bureaus, ontwerpers, creative directors, online specialisten en studenten uit heel Europa zich kandidaat voor de award.

Dit jaar nomineerde de jury 122 publicaties in 19 verschillende categorieën, variërend van websites/portals en online campagnes tot e-mailmarketing via mobiele applicaties en social media. De website van ThyssenKrupp Encasa benadrukt de hoogwaardige kwaliteit en het innovatieve vermogen van de HE 7 huislift. De site is ontwikkeld in samenwerking met het Duitse bureau BB&K en nodigt de gebruiker uit om ‘thuis te komen’ in de wereld van de huislift. Met het thema ‘Welkom thuis’ beoogt ThyssenKrupp Encasa de huislift als integraal onderdeel van het huis te positioneren en niet enkel als technisch apparaat.
Grote tegels vormen het belangrijkste grafische element op de website en in de navigatie komen verschillende liftbewegingen terug. Zo openen de tegels bijvoorbeeld als liftdeuren, waar extra content achter wordt onthuld, en volgt de verticale navigatie van de website de op- en neergaande beweging van een lift. De kwaliteitsfoto’s maken het design van de HE 7-website helemaal af.

Walhalla Metropolitan publiceert alle resultaten ieder jaar in het Multimedia Jaarboek. Het jaarboek voor 2013 wordt in december uitgegeven.

Deel deze release
Laatste nieuws
Contactpersoon
photo:PERS - Marjolein Tijdink
PERS - Marjolein Tijdink
Project- en event manager
photo:Serge Beckers
Voeg mij toe op LinkedIn
Serge Beckers
Managing partner Wisse Kommunikatie
+31 26 4431523
/
+31 6 12073802