Traplift in design naar keuze voor elk interieur

Swing-traplift van ThyssenKrupp Encasa wordt trapaccessoire

ThyssenKrupp Encasa breidt de mogelijkheden om een traplift aan te passen naar individuele wensen uit met nieuwe designopties. Voortaan wordt de traplift niet alleen nauwkeurig afgestemd op ieder type trap, maar ook op elk type interieur. De bekleding van de Swing-traplift is vanaf nu namelijk verkrijgbaar in diverse materialen en dessins in verschillende kleuren. De stoel en de rail kunnen bovendien ook in verschillende kleuren worden uitgevoerd.

Steeds meer senioren verkiezen de inbouw van een traplift boven een noodgedwongen verhuizing naar een aangepaste of gelijkvloerse woning. Veel woningen in Nederland blijken namelijk niet geschikt voor bewoners die last hebben van verminderde lichamelijke mobiliteit. De traplift is bedoeld om senioren zo lang mogelijk op een comfortabele manier van hun eigen woning te laten genieten. “Met onze nieuwe designopties voor de Swing-traplift laten wij zien dat de inbouw van een lift geen afbreuk hoeft te doen aan de uitstraling en sfeer van de woning. Een traplift kan nu juist een stijlvolle aanvulling op het interieur zijn of zelfs een accessoire op de trap”, aldus Arina van Oost, Managing Director van ThyssenKrupp Encasa Nederland.

De trapliften van ThyssenKrupp Encasa zijn eenvoudig aan te passen op allerlei soorten trappen, zowel binnen- als buitenshuis en op rechte trappen en trappen met bochten. Hierdoor is er voor iedere woonsituatie wel een oplossing mogelijk. Van Oost: “Het belangrijkste is natuurlijk dat de lift de bewoner voorziet van een comfortabele en veilige manier om van beneden naar boven te komen en vice versa. De sfeer en het interieur van een woning dragen echter ook voor een groot deel bij aan de mate waarin woongemak en comfort worden ervaren. De Swing traplift kan zeker met onze nieuwe designopties echt iets toevoegen aan de totale woonervaring.”

De Swing-traplift kan naar keuze bekleed worden met materialen als stof, leer of vinyl en in dessins met bijvoorbeeld bloemen- of barokprints. Zowel de stoelbekleding als de stoel en de rail zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Op de nieuwe website www.mijntraplift.nl toont ThyssenKrupp Encasa de verschillende opties. Hier kan iedereen zelf zijn eigen traplift vormgeven.

Meer informatie over de trapliften van ThyssenKrupp Encasa is ook te vinden via www.tkencasa.nl

ThyssenKrupp Encasa B.V. is een toonaangevende leverancier van platformliften, trapliften en Home Elevators. ThyssenKrupp Encasa ontwikkelt, ontwerpt en implementeert oplossingen op maat voor haar klanten. Het bedrijf is onderdeel van de Elevator Technology business area.

De Elevator Technology business area brengt de wereldwijde activiteiten van de ThyssenKrupp Group op het gebied van personenvervoerssystemen samen. Met een omzet van 5,7 miljard euro in het boekjaar 2011/2012 en klanten in 150 landen, is ThyssenKrupp Elevator een van de meest toonaangevende liftleveranciers ter wereld. Met meer dan 47.000 werknemers biedt het bedrijf innovatieve en energie-efficiënte producten die ontworpen zijn om aan de individuele eisen van klanten te voldoen. Het portfolio omvat personen- en goederenliften, roltrappen en rolpaden, passagiersbruggen, trap- en platformliften alsmede dienstverlening op maat voor alle producten. Het uitgebreide verkoop- en servicenetwerk met 900 locaties over de hele wereld garandeert klanten nabijheid van producten en diensten.

photo:PERS - Marjolein Tijdink
PERS - Marjolein Tijdink